tisdag 10 april 2007

Lite om gym

Jag var på gymmet idag. "Jaha, det skiter väl jag fullständigt i", tänker kanske du och käkar lite mer på din sockrade grapefrukt. Men så mycket kan jag säga att jag var på gymmet i alla fall. Här kommer lite fakta om gym.

- Det finns över 30 gym i hela Sverige.
- På gym brukar försäljningen av bananer gå ganska bra.
- Ibland, men inte alltid, känns det som om den gemensamma IQ-nivån sänks något när man kommer in där. Lite samma princip som när man flyger flygplan och man får lock för öronen. Det enda sättet att jämna ut trycket är då att använda för tunga vikter och skrika högt när man försöker lyfta dem.

Det om gym.

Nästa gång ska jag berätta lite mer om gym.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Skönt att veta, det där behövdes!

Skogan sa...

Jag är bara glad att jag kunde vara till hjälp. Kontakta mig gärna för ytterligare assistans i liknande frågor.