torsdag 15 november 2007

Dansk eller inte dansk

Nämnde jag förresten att Forsen är halvdansk? JÄ FOER FÄN! GROEN TUBORG, VERGANG. Och ja, jag kommer att göra narr av honom för detta.

Danskar är idioter, eller vänta, idioter är inte rätt ord... danskar är... danskar är.... ROLIGA, roliga är ordet jag sökte. Forsen är också rolig, fast på ett annat sätt. Han är inte gammeldansk, pølse och springa in på fotbollsarenor-dansk utan mer smygdansk. Om man lyssnar noga på honom, vilket är svårt eftersom han är så...fruktansvärt...ointressant, så hör man att han ibland smyger in lite danska ord här och var.

- Skogan, kan skicka smöret är du snällt...tuborg?
-Va?
- Kan du vara snäll och skicka smöret frågade jag?
- Ja men mumlade något ohörbart efter det också?
- Nej
- Eh jo
- Eh nej...dansk folkeparti.
- Nu gjorde du det igen!
- Men lägg av FOER FAEN... eller jag menar för helvete.

Han tar gärna till danskan när han blir lite förbannad vilket är riktigt kul. Nåja, nog om det. Fler dansksrelaterade historier är att vänta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahah!!!

"Skogan, kan skicka smöret är du snällt...tuborg?"

så jävla stört!