lördag 3 november 2007

The new beginning

Ett halvår senare tar han till orda. Lite starkare, lite snyggare och jävligt sugen på att skriva något riktigt, riktigt dumt.

Anledningen till mitt återtåg är inte så mycket att jag är sugen på att blogga, utan snarare att skydda min blogg. Det är nämligen så att jag i ett berusat tillstånd, eller ja, berusat är ett svagt ord, vad är ordet jag söker efter...? jo, fullständigt ninjapackad, skrev under ett papper där jag tillät en gammal "vän" till mig att få gästskriva i min blogg under en begränsad tidsperiod. Eftersom det inte råder några som helst tvivel i världen om att han kommer att snacka skit, glorifiera sig själv och äta gamla havrekakor och dricka osötad festis, så gäller det att jag är här och återfår balans till bloggen.

Säg inte att jag inte varnade er. Men ni kan vänta er inlägg från den mest pretentiösa skitsnackaren som har skådats.

1 kommentar:

Anonym sa...

ohhhhhhhahahahahaahahah!!

du e tillbaka! fan va smutt!

*kavlar upp ärmarna*